Thursday 14 January 2016

Παρουσίαση της "Χρωματούπολης" σε Δημοτικό Σχολείο στις 8/1/2016

Την επόμενη μέρα που άνοιξαν τα σχολεία η κόρη μου Αριάδνη και εγώ παρουσιάσαμε το παραμύθι "Η Χρωματούπολη" σε παιδιά Τετάρτης Δημοτικού σε Δημοτικό Σχολείο της Αθήνας στις 8/1/2016. Η Αριάδνη τους διάβασε το παραμύθι καθώς έβλεπαν διαδοχικά τις εικόνες και κατόπιν δεχθήκαμε ερωτήσεις. Εξηγήσαμε στα παιδιά ότι η Αριάδνη έγραψε αυτό το παραμύθι όταν ήταν στην ηλικία τους και βρίσκεται στις νέες κυκλοφορίες του Εκδοτικού Οίκου Φυλάτος. Η ιδέα και όλη η πλοκή της ιστορίας ήταν δημιούργημα της 11χρονης Αριάδνης κι εγώ ως μαμά της, εικαστικός και συγγραφέας την βοήθησα με δύο ονόματα μόνο των ηρώων και προχωρήσαμε μαζί στην εικονογράφηση. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την παρουσίαση, πραγματικά μας προξένησε μεγάλη εντύπωση το εξαιρετικό ενδιαφέρον που εκδήλωσαν κι η περιέργεια που εξέφρασαν με τις ερωτήσεις τους στο τέλος της παρουσίασης.
Αυτή ήταν η πρώτη παρουσίαση της "Χρωματούπολης"... μια από τις πολλές ευχόμαστε! Το χαρήκαμε και συνεχίζουμε...


2 comments:

Mia Petra said...

Επειδή λατρεύω τα παιδικά βιβλία -ΚΑΙ για τις εικονογραφήσεις τους- θα ΄θελα να είμαι μέσα σε αυτήν την αίθουσα, να παρακολουθώ σαν μικρό παιδάκι! Συγχαρητήρια Εύα μου! Πάντα τέτοια :)

Anonymous said...

Σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένη φίλη Mia Petra! Να είσαι πάντα καλα!