Sunday 27 September 2015

Ο μικρός πρίγκιπας - Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ

Το αγαπημένο μου παιδικό παραμύθι που πολλοί επίσης θεωρούν εξαιρετικό είναι αυτό του συγγραφέα Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ "Ο μικρός πρίγκιπας". Πιστεύω ότι όλοι οι καλλιτέχνες όταν ταυτιζόμαστε με κάτι το αποδίδουμε καλύτερα. Όταν διάβασα λοιπόν αυτό το βιβλίο, το μήνυμα που μεταφέρει και οι εικόνες που ζωντανεύουν μέσα στις λέξεις του με έκανε αυτομάτως να το νιώσω δικό μου... σαν να ήταν και δικές μου λέξεις κρυμμένες μέσα σ΄αυτό... ίσως θα μπορούσα να το είχα γράψει και εγώ, τόσο οικείο το ένιωσα. Το αποτέλεσμα ήταν ότι μόλις έμαθα για έναν διαγωνισμό εικονογράφησης αμέσως σκέφτηκα ότι αυτό θα ήταν το κατάλληλο θέμα για εικονογράφηση. Τα έργα που πραγματοποίησα διακρίθηκαν στον «Α΄ Διαγωνισμό Παιδικής Εικονογράφησης Αγγέλων Βήμα» της Αίθουσας Τέχνης ΑΕΝΑΟΝ στην Αθήνα το 2006.










3 comments:

Mia Petra said...

Και φυσικά δεν ήταν τυχαίο το βραβείο! Είναι υπέροχες οι ζωγραφιές, ανάλογες του περιεχομένου του σοφού βιβλίου! Καλή εβδομάδα :)

Anonymous said...

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα θερμά σου σχόλια αγαπητή μου φίλη και χαίρομαι που απολαμβάνεις και εσύ όσο και εγώ αυτό που αγαπώ τόσο, την ζωγραφική! Καλή εβδομάδα!

Unknown said...

Πραγματικά, μας ταξίδεψε η εικονογράφηση!