Wednesday 24 June 2015

Ο αγαπημένος μου ζωγράφος

 Η πρώτη έμπνευση της ημέρας...

Πριν πολλά χρόνια ένας φίλος και συ-σπουδαστής μου στο φροντιστήριο που έκανα μαθήματα προετοιμασίας για την Σχολή Καλών Τεχνών, μου έκανε δώρο ένα βιβλίο.
Αυτό το βιβλίο μου άλλαξε ορίζοντες στην ζωγραφική. Το παρατηρούσα με τις ώρες. Τα χρώματα, την τεχνική, τις υφές... Τόσο λεπτεπίλεπτα, μελαγχολικά, με ένα ιδιαίτερο βάθος. Τα μάτια και τα πρόσωπα καθηλωτικά... Είναι από αυτά τα πράγματα που με καθόρισαν ζωγραφικά και κάθε φορά που βλέπω τα έργα του με ταξιδεύουν. Η πρώτη έμπνευση της ημέρας αλλά και πολλών χρόνων.

Αυτός είναι για μένα ο αγαπημένος μου ζωγράφος. Αυτός που μου μιλάει μέσα από τα έργα του και τον έχω ξεχωρίσει από όλα τα ιερά τέρατα της τέχνης.

Ο Αμεντέο Κλεμέντε Μοντιλιάνι, στα ιταλικά Amedeo Clemente Modigliani, (12 Ιουλίου 188424 Ιανουαρίου 1920) ήταν Ιταλός ζωγράφος και γλύπτης.
Γεννήθηκε στην πόλη Λιβόρνο της Τοσκάνης στην Ιταλία και ξεκίνησε τις σπουδές του στις καλές τέχνες στην Ιταλία πριν μετακομίσει στο Παρίσι το 1906 όπου άρχισε να δημιουργεί το προσωπικό καλλιτεχνικό ύφος του. Φιλάσθενος στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, πέθανε σε ηλικία 35 ετών. Το ψευδώνυμο του ήταν Μόντι (Modi).


Πηγή: hudsonharbor94






Και κλείνω με το αγαπημένο, κατά την άποψη μου ,πορταίτο του.
Καλές εμπνεύσεις...



No comments: